Selasa, 28 September 2010

Kata alu-aluan

      Dengan penghasilan blog ini,pelbagai manfaat dan ilmu yang boleh dipelorehi serta maklumat ini dapat digunakan sebagai sumber rujukan untuk sesiapa sahaja,ia juga dapat meningkatkan serta menjadikan para penbaca lebih faham tentang ilmu pengurusan mesyuarat.Ilmu pengurusan mesyuarat ini juga merupakan ilmu yang penting untuk dipelajari terutamanya bagi sesebuah organisasi yang memerlukan perancangan dalam perniagaannya.Oleh itu,segala yang terkandung di dalam blog ini haruslah sama-sama kita manfaatkan dan dijadikan sebagai sumber ilmu.

     Akhir kata,melalui blog ini saya dapat mempelajari pelbagai ilmu yang berguna kepada diri saya dan dapat berkongsi kepada para pembaca.Saya juga amat berbesar hati kerana dapat menyumbangkan maklumat yang saya ada dengan para pembaca agar dapat dikongsi bersama.Saya berharap agar kita semua dapat sama-sama menyumbang idea yang bernas melalui apa cara sekalipun agar perkembagan idea dan pembelajaran dalam sesuatu perkara boleh berlaku.Semoga kita sama-sama dapat meningkatkan mutu pengetahuan agar dapat digunakan oleh generasi akan datang

wassalam.

Abdul Muhaimin Bin Ahmad

Tiada ulasan:

Catat Ulasan